Translate

maandag 28 oktober 2013

Veel foto's van de redding door Wildlife SOS van een krokodil in een woning. Petje af !!


 
Een van mijn favoriete dierenwelzijnsorganisaties is Wildlife SOS in India.( zie link ) Ik kreeg vorige week een e-mail van ze met hoe blij ze zijn dat hun prachtig werk nu ook te lezen is in Nederland.

http://www.wildlifesos.org/home

Dit verhaal van hen is indrukwekkend. In een woning ergens in India werd een familie opgeschrikt door een krokodil. Het dier was de weg kwijt.

De medewerkers van Wildlife SOS werden gewaarschuwd en bedachten het volgende plan: een van de mannen klom omhoog in de balken van het dak en liet een touw met een lus naar beneden zakken.



http://www.wildlifesos.org/blog/13-ft-crocodile-rescue-photo-gallery

Het touw belande om de bek van de krokodil. ( je moet het maar durven en zo inventief!!)


Daarna konden de mannen het dier helemaal inbinden. Zo knap, zo ontroerend!! Wat een liefde voor dieren. Chapeau xxxx


Op een kar achter een fiets, (ja hoor zo ken ik ze al 4 jaar)  werd de krokodil naar een rivier gebracht en los gelaten. Krokodillen zijn prachtig prehistorisch achtige dieren. Ik heb ze vaak zien zwemmen in mijn 27 woonjaren in Australië. Men moet niet gaan zwemmen in de rivieren waar ze te vinden zijn maar helaas doen zogenaamde 'stoere' mensen dat wel. Look at me!!Een hongerige krokodil lust wel een hapje mens  Door deze domme mensen krijgen de krokodillen een slechte naam. Laat ze met rust!!

Heeft u even tijd? Lees dan a.u.b. de vertaalde artikelen die ik eerder schreef over Wildlife SOS. Alvast bedankt.

http://voordierenblogger.blogspot.nl/search?q=wildlife+SOS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten