Translate

woensdag 21 mei 2014

Onze dierenasielen zitten vol...... halen we niet TE veel dieren uit het buitenland hier naartoe?

Ik weet het lieve mensen, ik maak mij hier niet populair mee maar ik ben van mening dat de ongeveer 8000 honden per jaar, ( dat zijn er 80.000 in 10 jaar!!) die wij hierheen halen gewoon TE veel zijn. Onze dierenasielen zitten vol. Bekijk de link naar de ongewenste dieren en stuur de link alstublieft door. Delen dus. Ik hoor graag uw mening vooral als u het niet met mij eens bent
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/zoek-asieldieren/honden  De link naar honderden dieren die een baas zoeken

Kanjer campagne

De kanjers uit onze zomercampagne zitten al veel te lang in de opvang. En waarom? Ze hebben de pech dat ze te oud, te schuw, te onopvallend zijn of gedragsproblemen kregen door wat ze hebben meegemaakt bij een vorig baasje. Allemaal labels die nieuwe baasjes kunnen afschrikken. Je hoort het ze al zeggen: 'stakkers'. Maar wij weten wel beter. Juist deze moeilijk plaatsbare dieren geven we graag een nieuwe baas.

Ben jij goed genoeg voor deze dieren 'met een vlekje'?

De nieuwe baasjes van onze kanjers moeten natuurlijk wel over de juiste 'skills' beschikken. Klik op de dieren en kijk of jij de passende baas bent voor een schuwe kat, blind konijn of hond met een akelig verleden. Met de juiste instelling en zorg kunnen jullie veel plezier hebben aan elkaar.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten