Translate

woensdag 25 juni 2014

Rechtbank India kiest voor het welzijn van de 50-jarige olifant Raju boven haar geweldadige eigenaar!



Baanbrekend nieuws uit India van Wildlife SOS   www.wildlifesos.org , een favoriete dierenwelzijnsorganisatie van mij. Kleinschalig en juist misschien daarom doeltreffend. Het is dan ook geweldig dat een rechtbank in India het opneemt voor een dier.
Chapeau WildlifeSOS ik ben trots op jullie !!

http://voordierenblogger.blogspot.nl/search?q=wildlifeSOS  Link naar heel veel artikelen die ik heb geschreven over deze geweldige organisatie

Raju awaits freedom

 WildelifeSOS aan het woord:
 
We hebben goed nieuws. Een rechtbank in India heeft ons toestemming gegeven om olifant Raju te bevrijdden.  Om dit te bekostigen, transport, veterinaire zorg vragen we om uw hulp. Link onder het artikel brengt u naar hun website met meer informatie. Omdat ik niet aan alle goede doelen kan doneren, vertaal ik artikelen voor hen en deel ze. Daarom vraag ik u Alstublieft  het ook te sharen.  Namens Raju alvast bedankt!! Via hun link kunt u ook een reactie plaats. Ik ken deze mensen al jaren en ik weet dat ze dat heel erg waarderen.
 


 

Door jaren vastgebonden te zijn aan zware kettingen heeft Raju  diepe littekens op haar lichaam.



Zijn hele leven stond hij in de hitte met geen beschutting en gedwongen te bedelen. Iedere dag weer en dat 50 jaar lang.



Please help by donating to his rescue and rehab fund at www.wildlifesos.org/donate



 

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je Leny !! Ik weet niet waarom er zo'n stuk blanco is tussen de reacties en het artikel maar het mag de pret niet drukken. Ik ben ook zo blij voor Raju. Eindelijk liefde en goed voer en vrij rond kunnen lopen!! Ik kan die rechter wel zoenen !!

      Verwijderen
  2. Zo toch opgelost geen blanco meer. Mag in de krant. Blijf een nul als het gaat om computeren. Atechnisch Gr Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch nieuws. Mijn moeder zei altijd, kind je bent nooit te arm om iets te geven maar sommige mensen wel te rijk. Dus ik zal toch een kleine donatie doen. Super dat de rechtbank dit heeft besloten.

    BeantwoordenVerwijderen