Translate

maandag 16 juni 2014

Zeldzame video's: De succesvolle vrijlating van Amoertijgers in het wild ....geniet met me mee!!



Program Communications Officer, IFAW Headquarters
                                        
We zijn ontzettend blij dat we nog een succes mogen vieren: tijgers Svetlaya en Ustin zijn succesvol uitgezet in het wild. Hun vrijlating maakte deel uit van de grootste uitzetting van Amoertijgers ooit. Hopelijk betekent dit de terugkeer van de soort in het verre oosten van Rusland.

 
 
De tijgers werden gered, maandenlang verzorgd en goed in de gaten gehouden en uiteindelijk uitgezet door het International Fund for Animal Welfare (IFAW), Special Inspection Tiger, A.N. Severtsov Institute of Ecology and Evolution, the Russian Academy of Sciences, Phoenix Fund, and the Wildlife Conservation Society (WCS).

 
Deze uitzetting van vijf tijgers is ontzettend belangrijk. Er leven nog slechts 360 Amoertijgers in het wild.Om de tijgers goed in de gaten te houden, volgen onze wetenschappers hen met behulp van satellietsignalen.
 
De tijgers werden gered, maandenlang verzorgd en goed in de gaten gehouden en uiteindelijk uitgezet door het International Fund for Animal Welfare (IFAW), Special Inspection Tiger, A.N. Severtsov Institute of Ecology and Evolution, the Russian Academy of Sciences, Phoenix Fund, and the Wildlife Conservation Society (WCS).

 
 
Deze uitzetting van vijf tijgers is ontzettend belangrijk. Er leven nog slechts 360 Amoertijgers in het wild.Om de tijgers goed in de gaten te houden, volgen onze wetenschappers hen met behulp van satellietsignalen

Al eerder vrijgelaten tijgers : http://www.ifaw.org/nederland/nieuws/grootste-vrijlating-van-amoertijgers-ooit-zorgt-hopelijk-voor-terugkeer-soort

Al eerder had ik geschreven over de vrijlating van tijger Cinderella. Lees via link en nog meer prachtig werk van de IFAW

http://voordierenblogger.blogspot.nl/search?q=cinderella

2 opmerkingen:

  1. IFAW , geweldige organisatie , een donatie dubbel en dwars waard ! Ik ken ze, in grote nood hebben ze mijn dieren en mij er ook door gesleept !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook een hele grote fan van de IFAW. Ze vinden het fijn dat ik met respect hun artikelen plaats. Toppie dat ze je hebben geholpen Leny

      Verwijderen