Translate

maandag 11 augustus 2014

Wie denkt dat er in Kathmandu geen dierenvrienden wonen heeft het mis 8 hartverwarmende foto's als bewijs



In Kathmandu Valley leven meer dan 22.000 zwerfhonden. Ziek, zwanger, gewond, rabiës, misvormd, honger, dorst, niets blijft hen bespaard. Een lijdensweg dus.



Animal Nepal http://animalnepal.wordpress.com    brengt een blijvende verandering in het leven van deze dieren. Samen met lokale overheden is er een Animal Birth Controle / Anti Rabiës opgezet. Animal Nepal heeft in juli van dit jaar, een hondenadoptie dag gehad. Denkt u nu so what? neem dan maar van mij aan dat dit uniek is in Nepal. Maar liefst 8 pups hebben een liefdevol baasje/ huisje gekregen. Daarnaast is een wat oudere hond, blind in een oog ook geadopteerd. En dat lieve mensen is bijna onvoorstelbaar in Kathmandu

Zo, ik laat even mijn beste 'ik ' zien. Ben ik geen plaatje?

 Moeder en dochter en het kleine weesje maar nu niet meer....boft hij even !!

 
Mijn vrouwtje is wel een schoonheid of niet dan?


Ontroerende foto
 
Mijn eerste knuffel ooit!! Mmmmmmmmm heerlijk !!
 
 
Mijn baas heeft het bewijs dat ik door hem ben geadopteerd
 
Lucia de Vries en collega's ik ben trots op jullie !!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten