Translate

zondag 7 december 2014

Video en foto's van geredde dieren......traantje wegpinken mag



Met mijn linker gebroken pols in het gips ( ben gelukkig rechts ) doe ik het vandaag rustig aan. Voor u mijn lieve lezers, een hartverwarmende video en foto's

Prettige zondag toegewenst !!


Zo'n dorst !! Deze foto heb ik op mijn bureaublad, Ontroerend....



Uit de bergen gered


Diep respect voor deze brandweerman


Zo moe !! Hun missie zit erop.

Het huis van haar baasje stond in brand.  Een voor een bracht ze haar pups in veiligheid en wat kan er nog veiliger zijn dan de brandweerauto ?

3 opmerkingen:

  1. “Dit is meer dan genieten: allerlei gevoelens: dankbaarheid, intense hartswarmte, hoop, verlangen om die redders engelenvleugeltjes aan te meten (die ze waarschijnlijk al hebben), enfin, allerlei gevoelens waarvoor geen woorden bestaan. Alle fokkers van “vleeshonden”, de slachters, de handelaren, de eters van dat vlees van de zwaar gemartelde honden, zouden dit moeten zien, dat moet wel een uitwerking ten goede hebben, kunnen deze beelden niet vertoond worden aan alle medeplichtigen aan die Zuid-Aziatische gruwelpractijken? Is dat te verwezenlijken?” Bericht van Aleid Stoel Dank je Aleid !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech Erna, het spijt me zeer voor je. Wat akelig dat je zoveel pijn hebt, is dat wel goed? Is het wel goed gezet?
    Ik wens je hoe dan ook een voorspoedige genezing. Veel sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het tonen van dit soort beelden weinig invloed zal hebben op de Zuid-Aziatische slachters. We zien dat mensen steeds verder gaan met hun gruwelpraktijken wat dieren aangaat. En het internet werkt hieraan ook niet echt mee. Krijg je bijvoorbeeld een filmpje te zien waarin een kat in de wasmachine gestopt wordt, vervolgens zie je dit soort filmpjes steeds vaker verschijnen.
    Ik typ mijn vingers ook blauw aan het ondertekenen van petities maar het gaat maar door met de ellende voor de dieren........ steeds meer onverschillige en harteloze mensen op het toneel.

    BeantwoordenVerwijderen