Translate

donderdag 12 februari 2015

Grammy winnares Pink naakt op 27 meter-wijd billboard in New York ( VS )




P!NK NAAKT TE ZIEN OP 27-METER-WIJD PETA US BILLBOARD OP TIMES SQUARE
'Bont? Dan liever naakt' advertentie gelanceerd op avond van New York Fashion Week
 
Amsterdam – Duizenden mode-redacteuren en inkopers van overal in de wereld die zullen samenkomen in Manhattan voor New York Fashion Week zullen verwelkomd worden door een enorm billboard met een afbeelding van P!nk die niets anders draagt dan een glimlach in de nieuwste "Bont? Dan liever naakt" campagne van PETA US. Lees meer op www.peta.nl

 
Het billboard van 27 meter wijd zal geplaatst worden op 42nd Street tussen Seventh Avenue en Eighth Avenue op woensdagavond voordat de New York Fashion Week begint op 12 februari. .
 
"Ik wou dat ik kon zeggen dat ik altijd bontvrij ben geweest", zegt de Grammy winnares. "Helaas ging ik door een egoïstische periode en heb ik bont gedragen op verschillende gelegenheden. Maar ik ben verstandig geworden en boycot bont nu compleet. Ik hoop dat iedereen gedwongen zou worden om de verschrikkingen te zien die deze dieren moeten ondergaan voor modetrends. Ik hoop dat bontdragers in hun kont gebeten worden door dezelfde diersoort dat ze dragen."

 
Foto: Times Square

Voorheen leenden P!nk en Ricky Gervais hun stem uit aan een vooruitstrevende CGI video voor een video die gericht was op dierenhuiden voor PETA US, maar dit is de eerste keer dat de zanger zich heeft ontbloot om een kwestie aan te kaarten. De foto, gemaakt door Ruven Afanador, is de meest recente "Bont? Dan liever naakt" van PETA US, waar voorheen Eva Mendes, Olivia Munn en Taraji P. Henson in voorkwamen.
 
PETA US heeft zich de afgelopen jaren enorm ingespannen om wreedheden tegen dieren die opgesloten zitten in kooien, worden geslagen of worden geëlektrocuteerd en gevilt voor leer, wol, exotische huiden, bont en angora. Stijlgoeroe Paloma Faith onthult de ware kosten van bont in deze video van twee minuten.
 
Bezoek alstublieft PETA.nl voor meer informatie.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten