Translate

zondag 5 april 2015

Wie zit met Pasen te wachten op slecht nieuws? 40 x De liefste baby dieren voor een overdosis cuteness



Soms zouden we willen dat dieren voor altijd baby bleven. Meestal zijn ze dan het fluffiest en schattigst en zouden we ze overal mee naar toe willen nemen. Jammer genoeg is dit niet mogelijk, maar om deze pijn te verzachten hebben we hieronder de 40 liefste plaatjes van babydieren.
 
baby1
baby4
babychameleon
babychinchilla
babydolfijn
babyeend
babyegel
babyhamster
babyhert
babyhusky
babyijsbeer
babykangaroo
babykat1
babykateneend
babykoala
babykonijn
babykrokodil
babylammetje
babyluipaard
babykat2
babymiereneter
babynijlpaard
babyoctopus
babyolifant
babyotter
babypanda

babypenguin
babysloth
babystinkdier
babyuil
babyvarken
babyvarken2
babyveulen
babyvis
babyvos2
babyvosjes
 
 
babykat3
babywalrus
babyzeehond

 


 



3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Koningsdag? Hoe kan koningsdag nou happy zijn met een koning die zo graag op dieren schiet? Voor mij is koningsdag een dag die weer eens laat zien hoe hypocriet de mensen zijn. Ze weten wat hij voor hobby heeft, nl. het schieten op onschuldige dieren en toch staan ze naar hem te zwaaien. Ieder ander mens die zou doen wat hij doet wordt meteen bekritiseerd maar omdat hij koning is mag hij dat wel doen? Beetje raar. Nee....koningsdag hoeft voor mij niet zo. Deze schattige dierenfoto's vind ik veel meer waard dan die vent die zich nu koning mag noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Juleke, bedankt voor je reactie. Ik ben zelf republikein. Tegen erfrecht van het Koningshuis. Mijn blog is te lezen in 10 landen. Ik schrijf niet alleen voor mijzelf, maar ook voor lezers die wel Koningsdag geweldig vinden. Ik ben het helemaal met je eens. het is mijn dag ook niet. Gr Erna

    BeantwoordenVerwijderen