Translate

donderdag 16 juli 2015

'Bucket list' voor terminaal zieke reddingshond Chester is een feestje geworden......


www.hln.be
Terminale kanker of niet, Nicole Elliot verloor enkele weken geleden haar hart aan deze schattige knaap. Ze plukte reddingshond Chester weg uit het asiel, vastbesloten als ze is om van zijn laatste dagen een onvergetelijk festijn te maken. De dierenvriend uit Columbus (Georgia) stelde niet alleen een indrukwekkende 'bucket list' op, ze maakte ook een Facebookpagina aan om de wereld te laten meegenieten van zijn dolle avonturen.

Wat een mooi diertje ! Zo parmant

"Veel dagen resten hem niet meer, maar toch werd nog een nieuwe thuis voor hem gezocht", doet Nicole het verhaal op Facebook. "Ik moest er een nachtje over slapen, maar besloot om er uiteindelijk toch voor te gaan. Dat ik snel weer afscheid zal moeten nemen, maakt het natuurlijk bijzonder lastig. Zeker omdat ik ook een dochtertje heb en mijn oma nog niet zo lang geleden gestorven is. Het is nu mijn verantwoordelijkheid om van de resterende tijd een feest te maken. Toen ik hem voor het eerst in levende lijve zag, was ik op slag verliefd."
Chester was in april al door het oog van de naald gekropen, het dierenasiel bleek nog de enige uitweg. "Hij was er erg aan toe", verduidelijkt Nicole. "Enkele tumoren werden operatief verwijderd, maar niet veel later doken er weer andere op. Op dit moment woekeren de kankergezwellen over zijn hele lichaam, maar toch blijft hij heel lief en levendig."

 
 
The before and after of Chester after being saved from deathrow at the pound in Columbus. I want to thank Animal Ark Rescue for taking Chester and giving him a second chance at life. The people that work and volunteer at your facility made happiness possible for Chester and many other animals like him. I think it would be an awesome check off of his bucket list by asking anyone that may want to honor his life by Donating, volunteering, or adopting. They do amazing things for the unwanted animals in our community. Thanks again for giving me the opportunity to share Chester's last days with him!
 
 
 
 
"Ik probeer hem zo veel mogelijk te vertroetelen: zo genoot hij al van een autoritje met open ramen, kreeg hij een speciale hotdog, genoot hij van een verwendagje met verschillende hondenbaden en ging hij mee shoppen. We kwamen uiteindelijk thuis met een knus bed, bandana's, veel snoep en speeltjes. Het eten viel in de smaak, met zijn appetijt is duidelijk niets mis."

2 opmerkingen:

  1. Geweldig. Er is niet mooier dan een verwaarloosde, of eenzame, of oude, gebrekkige hond nog een zo'n leuk mogelijke tijd te gunnen. Wij doen dat inmiddels ook al jaren oude hondjes die niemand wil nog een fijne tijd geven. We nemen ze en denken dan, die leeft misschien nog hoogop een paar maanden maar allemaal hebben ze ons verbijsterd oor veel langer te blijven leven dan we dachten ;) Zo zie je maar wat liefde en een goede verzorging vermag. Wij hebben er erg veel plezier van en krijgen veel meer terug dan wij er in steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Cath, dat zou ik ook zo graag willen doen Gaat nu niet maar we vangen wel oude ongewenste katten op . Petje je af voor je liefde voor dieren xxx

    BeantwoordenVerwijderen