Translate

dinsdag 11 augustus 2015

Dag lieve kattenvrienden van Nederland: Ik ben Cherry en zoek een goudenmandje...adopteert u mij? Ik ben heel lief


Waarom zonder tuin zal u denken? Ik mag van de Nederlandse vrouw die mij redde van de hongerdood  niet de pootjes nemen want dan zou ze heel erg verdrietig zijn. Nu ben ik een huiselijk type en zou het niet in mijn kopje halen om weg te lopen van mijn  nieuwe goudenmandje. Maar ik wil haar niet verdrietig zien dus geen tuin. Ik heb het heel goed bij oom Hanno maar ik zoek toch een vast adres voor mijn toekomst. Ik ben zinlijk dus een tuin om mijn behoefte te doen is helemaal niet nodig. Ik zit graag op de kattenbak, even een minuutje voor mijzelf. 

Ik stel mij graag aan u voor:

Ik ben Cherry. Ben geboren in Spanje en een heel lieve Nederlandse vrouw heeft mij daar gered van straat, omdat ik eigenlijk te zachtaardig ben. Als er ergens wat voedsel in een vuilnisbak zat, waren andere katten mij steeds voor. Zij zag dat ik vaak honger had en heeft mij in huis opgenomen.

Ik kon daar helaas niet blijven en toen heeft die lieve vrouw mij meegenomen naar Nederland. Daar mocht ik logeren bij Hanno Berger, de redacteur van deze website www.dierennood.nl in zijn flat in Rotterdam. Nu zoekt hij een fijn definitief huis voor mij. Ik ben 4 jaar, helemaal gezond, heb alle vaccinaties, ben gecastreerd en hou van knuffelen. Interesse - See more at:

http://www.dierennood.nl   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten