Translate

zaterdag 2 januari 2016

Een terugblik op 2015 een jaar van spectaculaire reddingen en diervriendelijker beleid ( video )



 www.ifaw.org      Azzedine Downes :  


Dagelijks word ik geïnspireerd door de vaak spectaculaire reddingen van een olifant, walvis, tijger, beer, hond of kat, zoals in deze video te zien is. 
 
 
Dankzij miljoenen donateurs over de hele wereld is het International Fund for Animal Welfare (IFAW) in staat om aan hun lot overgelaten en gewonde beren, olifanten en neushoorns, ontheemde huisdieren en tienduizenden honden katten in kansarme woonwijken te redden en verzorgen.
Onze donateurs steunen ons ook bij de langdurige campagnes voor veranderingen in dierenwelzijnsbeleid en voor een samenleving die leefbaarder is voor mens en dier. Onze donateurs schrijven brieven aan politici, wonen manifestaties bij en delen onze berichten op sociale media.
Het is dit jaar niet zo moeilijk om de effecten van die gezamenlijke  inspanningen te zien. Op het gebied van dierenwelzijn werden historische mijlpalen bereikt. Een greep uit de successen:
 
Ook al was ik dan degene die daar op het podium stond en u hierbij verslag doe over al die successen, ik zal nooit vergeten dat ik namens u allen spreek, de miljoenen mensen die er met mij van overtuigd zijn dat we kunnen en moeten werken aan een wereld waarin dieren worden gerespecteerd en beschermd.
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten